zondag 14 oktober 2012

Bloembindles nr. 3

De opdracht deze week was een driehoekschikking in groepen met een cadeau erin verwerkt. Als dat cadeau eruit is gehaald moet het daaronder natuurlijk wel mooi afgewerkt zijn. Met de restjes van het materiaal moest daarna nog een miniatuurschikking gemaakt worden.

Ik heb lang nagedacht over het cadeau, wilde niet de fles wijn of het pakje uit het voorbeeld nemen. Daarom heb ik cup cakes gemaakt; leuk toch, twee hobby's combineren :-). Qua materiaal keuze waren we vrij en ik heb weer voor paarse bloemen gekozen, deze staan toch met leukst in onze kamer.

 

 En nog een paar detailfoto's


 
 
 


De miniatuurschikking heb ik in de vorm van een biedermeier gemaakt zodat het een beetje de vorm van een cup cake heeft. Zo is het een leuke combinatie naast de cadeauschikking.
 

 
Ik vond het heerlijk om te maken en was zelfs tevreden over het eindresultaat!

Groetjes,
Conny

1 opmerking:

Petra zei

O, wat mooi en lekker zus! Schitterend gedaan!! Groetjes, Petra