donderdag 11 oktober 2012

Alweer kaarten en bloemwerk


Beetje eentonig misschien maar ook vorig weekend heb ik kaarten en een bloemstukje gemaakt. Een kaartje voor de geboorte van Jens



en een kadobonhoesje voor een 25-jarige bruiloft in combinatie met een 50ste verjaardag. 


 
Het bloemstuk is niet helemaal geworden wat ik mijn hoofd had, toch niet de juiste keuze van de bloemen gemaakt.
 

 
Vanavond hebben we bloembindles nr. 3 en gaan we een bloemstuk maken met een cadeau erin en een miniatuurschikking. Ik ben benieuwd of het nu wel wordt wat ik wil!
 
Groetjes,
Conny


2 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Harstikke leuk kaartje en cadeaubon-hoesje!! Daar waren ze vast blij mee! En je bloemstuk vind ik schitterend!! die kleuren vind ik juist mooi!!!! Ben benieuwd naar je volgende kunstwerk!

natuurlijk groen en doen zei

Hallo Conny ,ik had gisteren al zitten zoeken maar kon je toen niet vinden ,toch leuk om op deze manier contact te blijven houden.

groetjes Bep