dinsdag 10 februari 2015

Scheepjes CAL 2014

Hallo allemaal, ik ben er nog hoor :-)

Dit najaar heb ik mij, net als vele anderen, gestort op de Scheepjes CAL. Ik bestelde een mooi pakket met blauwe tinten bij de Breibar en ging aan de slag met het patroon van week 1. Alle blokken (6 per week) maakte ik in 1 kleur. Tijdens het haken van patroon 2 bleek dat sommige haaksters garen tekort kwamen. Dus besloot ik toch maar 2 verschillende kleuren per vierkantje te gebruiken (en week 1 dus opnieuw te doen) met uiteindelijk dit resultaat:


 

Omdat het al zo druk is met al die verschillende tinten heb ik wel de patroontjes in rijen naast elkaar gehouden. Al met al ben ik toch tevreden met het resultaat. 

Groetjes, 
Conny

3 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Ohhhh je hebt m af!!!! Geweldig zeg!!!! Zo knap!!!!!

Petra zei

Zoooo, hard gewerkt zus!:) Het is prachtig zo met al die kleurtjes blauw bij elkaar!!

Leonne zei

Die is gaaf! Sorry, ik loop ff achter op je blog.