zondag 26 juni 2011

Wielershirttaart Westland Wil Vooruit

Hier de taart die ik voor Renate gemaakt heb. Weer eens een andere taart en een pittige om te maken. Het in vorm snijden van het biscuit viel wel mee maar het bekleden was lastig. Ik heb hem eerst met een laagje dunne blanke marsepein bekleed en daarna met rood en wit. Dit was de eerste keer (en ik heb er toch zo'n 100 gemaakt) dat ik het zonde vond om de taart aan te snijden!



Maar ja, we wilden de visite natuurlijk toch geen koffie zonder taart geven en dus heeft Renate zelf het mes er maar in gezet:


Groetjes,
Conny



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Zus,

Zeker zonde om aan te snijden nu ik hem nog compleet zie! Ik snap het wel.
Hij was wel erg lekker...

Groetjes zus

Monique Liedtke zei

Oh GAAF!!!!! Mens hoe krijg je het toch steeds weer voorelkaar?!!! Ik vind het zo knap! (zeker nu ik het zelf ook een beetje heb mogen proberen =) ). Krijg gelijk trek .....

Anoniem zei

Jeetje, Conny, wat een SUPER taart. Gaaf zeg!!!
Groetjes Yvonne Poot

Anoniem zei

Wow, wat een super taart zeg - heel mooi!
Groetjes, Stefanie