zondag 9 januari 2011

Een goede start maar ...

Het maken van een kaartje gaat bij mij sneller dan het maken van een goede foto daarvan. Ik begon het jaar zo goed met een kleine lo en 3 kaartjes zodat gelijk het papier op was! Het duurde echter een week voordat ik (redelijke) foto's heb. De laatste zijn eigenlijk te donker, volgende keer beter!


Ik ben al een tijdje bezig met de fotoalbums voor de kids. Heb dat vroeger nooit goed bij gehouden (we maakten ook niet zoveel foto's als nu :-)) en ben nu alles aan het inplakken met behulp van ringbanden. Ideaal, ik kan dus makkelijk wat toevoegen als ik bijv. nog een oude tekening vind. De leukste foto's scrap ik op A4 formaat en deze doe ik er gewoon in een insteekhoesje tussen. Nu is dit sneller geschreven als gedaan hoor, over 16 en 19 jaar, maar ooit komt het af!!





O ja, het papier is van Bo Bunny.

Groetjes,
Conny

1 opmerking:

Monique Liedtke zei

Oh wow wat een gave kaartjes en wat een schattige layout!!! ik vind dat paars zo mooi!!! en ja dat probleem met fotograferen heb ik ook... het is de laatste tijd zoooo donker!
tot morgen!!
Monique