dinsdag 12 oktober 2010

Ik doe ook mee!!

Ja, je kan niet achterblijven in deze tijd. Ook ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een blog aangemaakt! Ik zal hier - proberen - wat creatieve uitspattingen te plaatsen op het gebied van scrappen, kaarten maken en taart decoreren. Heb overigens nog geen idee of ik dat een beetje bij kan houden, maar we gaan het gewoon proberen :-)







Om te beginnen de taarten voor de verjaardagen van mijn zoon en dochter. Gevuld met vanillebotercreme en aardbeienjam en bekleed met marsepein.

Groetjes en bedankt voor de belangstelling,
Conny


2 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Joepie!! Je bent er ook!! Ziet er goed uit zeg! zowel je blog als je taarten, lol!!
Heerlijk die taarten!! mmmmm .... ben volgende maand jarig weet je nog?
Doei!

Anoniem zei

Jeetje wat een mooie taarten !!! Ongelofelijk knap ! Welkom in blog-land !
Groetjes Berdien